sreda, julij 19, 2006

in/ali/oboje

dobre volje tudi glede na vsestransko gužvo. razlogov za to je sicer več. obilico prekomerne energijske nabitosti uspešno odstranjujem s poskakovanjem (ne po postelji, ker čene bi zgubil glavo), delanjem sklec, počepi in trebušnjaki. ko tega ni se lahko prekomerno šališ.
tako me je danes sodelavka postavila pred dejstvo, zakaj sem naenkrat takšen optimist. na možnost mi je dala dva odgovora:
ali sem zaljubljen
in če se drogiram.

glede na počutje in substance, ki jih uživam sem rekel, da je možen le drugi odgovor. prvi tudi ne bi bil slab. lahko pa razmislim, če bo kaj na tem.

ali res moreš bit zaljubljen in/ali zdrogiran, da si zmožen obdrževati dobro počutje? optimizem, pozitivizem. spravljati ljudi v smeh. je narobe, če na vprašanje kako si odgovoriš - !!!super!!!

kaj bi mogel začet jamrat in govorit, da sem spal 4 ure. da me kdo potreplja po rami in reče saj bo boljše. blah tega pa res ne rabim. nekega smiljenja samemu sebi.

vajeti živjenja vzameš v svoje roke. hija... hija...

in sedem konjev poženeš čez drn in strm.

Oznake:

nakracal samuelion ob 13:10, |

kraca: 3

  ob četrtek, julij 20, 2006 9:54:00 dop. Anonymous Anonimni nakljukal:
tudi pri meni se pojavljajo na trenutke ta evforicna stanja, ki jih niti sam ne znam razloziti.. in potem sodelavci mislijo, da sem mamila jedel :) v bistvu sem pa brez razloga dobre volje in se smejim in zafrkavam..

v bistvu je mogoce razlog evforije ravno pomanjkanje spanja..
pri meni sigurno ni krivo pomanjkanje spanja =)

mogoče bo pa res v mojem energetskem napitku kaj takega =]
  ob petek, julij 21, 2006 10:32:00 dop. Anonymous Anonimni nakljukal:
zaljubjen drogeraš :D ubijalska mešanica.