torek, julij 18, 2006

pinball misli

po dobljeni misli v mailbox


Kupujemo stvari, ki jih ne potrebujemo,
za denar, ki ga nimamo
in vse to zato, da bi natredili vtis na ljudi,
ki jih ne maramo!


sem se malo zamislil. misli so v bistvu odjadrale. ujeti smo v denarno zanko. in kaj jaz počnem. trenutno se želim osvoboditi te zanke. tok naprej. prrezir. do koga? do vseh tistih ki zbirajo. žuželke, kače pajke. ok vsak ima svoj fetiš. najbolj gnile med tem so mi recimo žuželke. zato ker mogotec 1 x mesečno pogleda svojo zbirko. samo zato da jo ima. in mu je prijetno v možganih. blah. omisli si raje kaj boljšega. pa tudi tisti ki si kupi nevemkakidoberletnikavtomobila in ga da na ploščice. ogabno! še nisi slišal da se avto vozi =) bencin daš not in ga malo pelješ ventile raztegnit. ni ga boljšega od zadovoljnega hruma avtomobila. zatorej treba življenje uživat z veliko žlico in biti ponižni. ni mi da bi izstopal v življenu. prioriteta mi je uživanje. kakršnokoli.

uživaj dan

Oznake:

nakracal samuelion ob 08:32, |

kraca: 1

pametno. zelo dober pristop.