petek, avgust 25, 2006

spolnost že v otroštvu tabu

pri križarjenju sem naletel na tale post(hvala T. =)). ker bi bil odgovor predolg, bom malo tukaj prepredal, kaj v bistvu meni daje mislit malo o temi hitrega odkrivanja spolnosti.
zaradi zavrtosti staršev trpi otrok. kako? staršu je samozadoviljevanje na otroku nekaj - kar se ne sme počet. otroku umika roko med samozadovoljevanjem, mu govori fuj ipd. torej vzpostavlja se vzorec v katerem je določeno, da je spolnost nekaj grdega in prepovedanega. telesni užitki so prikrajšani in vzpostavljanje nekaterih biokemičnih reakcij sploh ni začeto.
torej če se vam otrok zadovoljuje =) mu pustite malo privatnosti, da odkrije sebe in svoje telo. ne zgražajte se. takšno odrekanje ima lahko hude posledice v nadaljnjem življenju.
in kaj bi ti naredil, če se otrok zadovoljuje? če bi videl v vozičku 2 letnega otroka, ki si ga veselo boža?

Oznake: ,

nakracal samuelion ob 10:36, |

kraca: 2

  ob petek, avgust 25, 2006 1:57:00 pop. Anonymous Anonimni nakljukal:
Samozadovoljevanje je lahko povezano s spolnostjo, lahko pa tudi ne. Bistvo je, da takšno početje ugaja. Tako kot nam ugaja božanje, objemi, poljubljanje, praskanje srbečega mesta, ipd. Če se spomnim svojih lastnih izkušenj, bi težko ocenil, kdaj sem spolnost začutil kot telesno potrebo po fizičnem zadoščenju. Predvidevam, da nekje v drugi polovici pubertetnega obdobja. Pred tem je moje početje bilo raziskovanje telesa. Kljub občasni vzburjenosti me to ni pripeljalo do masturbiranja ali želje, da nekdo drug poteši mojo radovednost. Zato jaz samozadovoljevanje pomnim drugače kot masturbiranje. ;)
o ja, slabo sem se izrazil. res gre za božanje in mečkanje bolj kot pa recimo za drkanje ali podobno =)