ponedeljek, september 11, 2006

smehoteka #381

Zahvaljujem se vsem, kateri ste mi poslali verižna pisma, ker zaradi vaše dobrote:

1. Server se je sesedel že 172x in iz sedeža firme so mi že 23x sporočili da, če bo šlo tako naprej, si lahko s Pogodbo o zaposlitvi obrišem rit.

2. Nabral sem si približno 3000 let nesreče in umrl sem približno že 67x zaradi raznoraznih pisem, katerih nisem posredoval naprej.

3. Kadar grem iz trgovine, ne gledam nikogar, ker me je strah, da me odvlečejo v nek zanikrni hotel, zadrogirajo in mi vzamejo ledvico, da bi jo prodali na črnem trgu organov.

4. Uboga deklica Amy Bruce iz Kambodže je do sedaj dobila že mojo letno plačo, katero ji je izplačal Microsoft za vsak poslani mail. Ona je namreč bila v bolnici že 7000 x v zadnjih nekaj letih, a od leta 1995 ima vedno 8 let !??

5. Moje ime kroži po vesolju na platinasti plošči, ker sem ga moral vpisati poleg ostalih 2 milijard vsaj 25 x dosedaj.

6. Spoznal sem recept za večno ljubezen in srečo : zadostuje že, da posredujete maile na vsemogoče naslove v najmanj 3 sekundah od prejetja, medtem se praskajte z levo roko po hrbtu, skačite funky chicken okoli Renault-a 4 nasproti urinega kazalca.

7. Še vedno čakam, da mi neznani bogataš iz Boukistana nakaže milijardo boukistanskih zlatnikov in Nokio, katero sem zaslužil s pošiljanjem mailov Ericssonu.

8. Rešil sem vsaj 2 endemske ogrožene vrste kratkorepih Beloruskih veveric.

9. Prebral sem vseh 25 zbranih del Dalaj-Lame in nabral 4690 let miru in blaginje.

Še enkrat, HVALA VSEM!
POMEMBNO:ČE TA MAIL NE POSREDUJETE V NASLEDNJIH 20 SEKUNDAH VSAJ NA 850 NASLOVOV, BO PRIŠEL VESOLJSKI DINOZAVER IN VAS BO POŽRL SKUPAJ Z MALO AMY BRUCE, KATERA JE ŽE SPET V BOLNICI.

Oznake:

nakracal samuelion ob 08:54, |

kraca: 0