petek, september 01, 2006

smehoteka #378

Nekega popoldneva se je bogat odvetnik vozil v svoji limuzini, ko je ob cesti zagledal dva moška, ki sta jedla travo. Padla sta mu v oči, zato je naročil svojemu šoferju naj ustavi ter izstopil, da bi zadevo pobliže raziskal.
Prvega moža jevprašal: ''zakaj jesta travo?''
''Nimava denarja za hrano'', je odgovoril revni mož.''Zato morava jesti travo''.
''Če je tako, potem lahko greš z menoj in ti bom dal jaz jesti'', je odgovoril odvetnik.
''Ampak gospod, imam tudi ženo in dva otroka."So tamle pod drevesom'', je rekel prvi mož.
''Naj pridejo zraven'' je odgovoril odvetnik.
Potem se je obrnil k drugemu ubogemu možu in mu rekel:''tudi ti pojdi z nami''.
Drugi mož je s preplašenim glasom dejal:'' Ampak gospod,tudi jaz imam ženo in ŠEST otrok!''.
''Tudi njih pripelji'', je odgovoril odvetnik. Vsi so vstopili v avto, kar ni bilo enostavno niti za tako velik avtomobil, kot je limuzina. Ko so bili končno na poti, se je edenod ubogih mož obrnil k odvetniku in mu rekel:
''Gospod, preveč ste prijazni. Tisočkrat hvala, da ste nas vse vzeli s seboj!'
'Odvetnik je odgovoril:''Ni za kaj, to sem storil z veseljem. Prepričan sem, da vam bo všeč moja parcela. Trava je visoka skoraj pol metra''.

Oznake:

nakracal samuelion ob 13:12, |

kraca: 0