torek, oktober 10, 2006

smehoteka #415

Dodje Cigo na buvljak i prodavac mu ponudi detektor lazi za samo 100 kuna. Cigo se zacudi kako tako jeftino, pa ga kupi nakon kraceg razmisljanja. Dolazi on kuci i u tom trenutku dolazi i sin iz skole.
Sta si dobio iz matematike? - upita ga majka sa vrata. Pet! ''Tuuuuuuut''. - oglasi se detektor lazi. Ma, govori, sta si dobio? Cetiri. ''Tuuuuut''. Mamu ti jebem, govori! - drekne majka. Jedan! E ja kad sam isla u skolu imala sam sve petice! - doda majka.
''Tuuuuuuuuuuut''. - ponovo se oglasi detektor. Pa dobro, nisam, ali nisam imala ni sve jedinice. Ukljuci se i otac u pricu: Kad sam ja is'o u skolu... ''Tuuuuuuuuuuuuuuuuuut''. - prekine ga detektor. Pa, dobro, da sam is'o, nikad ne bi imao sve jedinice. Ma odjebite, sta ste navalili! - razurla se sin. A majka skoci: Kako to pricas sa ocem! ''Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut''.

Oznake:

nakracal samuelion ob 08:58, |

kraca: 0