četrtek, februar 01, 2007

smehoteka #506

Čovjeku se smučilo da odlazi na posao svaki dan dok njegova zena stalno ostaje kod kuće.
On je zelio da ona vidi kroz sta sve on prolazi, te se pomolio:

''Dragi Gospodine: Ja idem na posao svaki dan i radim tamo 8 sati dok moja zena samo ostaje kod kuće. Zelim da ona zna kroz sta sve prolazim, i zato Te molim da dozvolis da se njeno tijelo zamijeni sa mojim na jedan dan. Amen.''

Bog je, u svojoj beskrajnoj mudrosti, odobrio čovjeku tu zelju.

Slijedećeg jutra, naravno, čovjek se probudio kao zena. Ustao se, spremio doručak svojoj supruzi, probudio djecu, pripremio im odjeću za skolu, postavio doručak, spakirao uzinu, odvezao ih u skolu, vratio se kući i pokupio stvari koje su za kemijsko čisćenje, odnio ih na kemijsko, svratio u banku da podigne novac, obavio kupovinu, zatim otisao do kuće da ostavi namirnice, poplaća račune i sredi čekovnu knjizicu.

Zamijenio je pijesak u kutiji za mačku i okupao psa. Tada je već bilo 13 h te je pozurio da namjesti krevete u spavaćim sobama,opere rublje, usisa, prebrise prasinu i prebrise pod u kuhinji; odjurio je po djecu u skolu i upustio se u prepirku sa njima na putu do kuće.

Spremio im je mlijeko i kolačiće i pomogao im oko domaćih zadataka. Zatim je pripremio dasku za peglanje, pa je gledao TV dok je peglao rublje. U 16.30 je počeo guliti krumpire i prati povrće za salatu, valjao svinjske snicle u prezle i ljustio grasak za večeru.

Poslije večere, očistio je kuhinju, uključio masinu za suđe, slozio ispeglano rublje, okupao djecu i stavio ih na spavanje.

U 9 uvečer je bio iscrpljen a kako kućni poslovi jos uvijek nisu bili zavrseni, otisao je u krevet jer se od njega očekivalo da vodi ljubav sa zenom, sto je nekako uspio obaviti bez zalbi.

Sljedećeg jutra, čim se probudio kleknuo je kraj kreveta i rekao:

''Gospode, ne znam sto sam mislio. Mnogo sam pogrijesio kada sam zavidio zeni sto svaki dan ostaje kod kuće dok sam ja na poslu. Molim Te, kad Te molim, dozvoli da se vratim u svoje tijelo.''

Gospod mu, u svojoj velikoj mudrosti, odgovori:

'' Sine moj, osjećam da si naučio svoju lekciju, i bit ću sretan da sve vratim onako kako je bilo. Samo, morat ćes sačekati 9 mjeseci. Prosle noći si zatrudnio.''

Ovaj e-mail je izabran za definitivno najbolji mail godine od strane zenskih korisnika interneta.

Oznake:

nakracal samuelion ob 20:33, |

kraca: 0