petek, februar 16, 2007

smehoteka #528

Direktor, vodja in pripravnik so se odpravili na kosilo in gredoc po parku nenadoma zagledajo staro oljno svetilko.
Ko jo podrgnejo, se iz nje v dimu prikaze duh.
Duh spregovori: "Ponavadi izpolnim tri zelje; torej povejte, kaj si zelite!" "Najprej jaz, najprej jaz!", se oglasi pripravnik.
Zelim si biti na Bahamih,prevazati se po morju z gliserjem in pozabiti na vse skrbi!". Puf in izgine!
"Zdaj pa jaz, zdaj pa jaz! zavpije vodja ves presenecen. "Naj bom na plazi na Havajih, daj mi osebno maserko, zraven pa neskoncno zalogo Pine colade in poleg mene ljubezen mojega zivljenja!" Puf in izgine tudi on!
"Zdaj pa se ti", se duh obrne k direktorju."
"Glej", pravi direktor, "da bosta tadva na delovnem mestu se pred kosilom!"

MORALA ZGODBE: Direktor naj ima vedno prvo besedo

Oznake:

nakracal samuelion ob 13:35, |

kraca: 0