četrtek, marec 15, 2007

previdnost je mati...

ah česa že. madona sem to v trenutku pozabil. ravnokar sem razkuževal svoje grlo s pijačo imenovana srčna moč (hvala Nataša =)). ne vem po kakšnem ključu sem jo seveda hotel tudi inhalirat. nakar sem pogoltnil še zrak. za trenutek so bile moje osnovne funkcije (včasih si jih navijam na iPodu da jih ne pozabim: vdihni - izdihni) v totalnem kaosu. ali naj vdihnem, rignem, kašljam, pogoltnem. na nič mi ni prišlo pod roke. vem kr debelo bulil v vision board in tekle so sekunde in minevala stoletja. flashback. prejšnja življenja in še kakšno videnje. prekinitev. malo se pocedi čez nos, ušesa se sprostijo, krč v goltancu pa preneha. zakašljam. nekaj se izlušči iz nosne votline nazaj v grlo in pljučka dobijo spet svojo osnovno funkcijo. prsni koš se dviga, jaz pa zakrknjen v mislih hočem samo kašljat.

Oznake:

nakracal samuelion ob 21:19, |

kraca: 0