petek, maj 11, 2007

smehoteka #654

Pride kmet v Kolosej in se postavi v vrsto da bi kupil karto. Prodajalka vstopnic ga vpraša:
"Kaj pa imate tole na ramenu?"
Kmet je odgovoril:
"To je moja veverica, Maja. Vedno jo vzamem s seboj, kamorkoli že grem.
"Žal mi je," pravi prodajalka. "V kino ne spuščamo živali".
Kmet je šel za vogal in Majo skril v hlače.
Nato se je vrnil k prodajalki, kupil vstopnico, stopil v dvorano in se usedel k dvema starejšima vdovama, Milki in Marički. Film se je začel in Maja se je začela pritoževati nad neudobnim položajem. Kmet si je odpel hlače, tako da je Maja lahko dala glavo
ven in gledala film.
"Marička," je zašepetala Milka.
"Kaj?"
pravi Marička, ki jo je film že popolnoma prevzel.
"Mislim, da je moj sosed perverznež ..."
"Zakaj?" vpraša Marička.
"Odpel si je hlače in ga dal ven."
"No, ne sekiraj se zaradi tega," je rekla Marička, ki je še vedno pozorno gledala na platno. "Pri najini starosti sva videli že vse. Prav gotovo ni nič drugačen od ostalih. Centimeter več ali manj...."
"Tudi jaz sem tako mislila," pravi Milka. "Ampak tale žre moje kokice !!"

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:46, |

kraca: 0