ponedeljek, junij 04, 2007

smehoteka #691

Dragi dnevnik,

lani sem dala na hisi zamenjati stara lesena okna z novimi PVC okvirji. Okna so super, prisparamo na gretju,... in vse bi bilo super, ce me nebi pred nekaj dnevi poklical lastnik firme, ki je vstavila nova okna, in me opomnil da okna po letu dni se vedno niso placana.

Bila sem zelo presenecena nad njegovo izjavo in sem ga opomnila kaj so mi takrat, ko sem kupovala okna, rekli njegovi prodajalci. "Ta okna so tako dobra in varcna, da se ze po letu dni sama poplacajo."

Halooooooooooooo !!!!!!!!!!!! Poteklo je leto dni !!!!!!!!!

Ceprav sem blond, se ne pomeni da sem glupa.

Na drugi strani slusalke je nastal molk, pa sem poklopila slusalko. Sigurno se je tip pocutil kot prava budala.

Oznake:

nakracal samuelion ob 13:24, |

kraca: 0