sobota, julij 28, 2007

Guru Purnima, ključ in evolucija

jutri je Guru Purnima t.i. dan zahvalnosti spiritualnemu učitelju. moje telo se je predalo drugačnim užitkom, kt jih je bilo vajeno. celice so zavibrirale v svoji čistosti...

znanje, ki sem ga jaz dobil je neprecenljivo. če bi se moral sedaj odločit za isto zadevo, bi dal vse kar imam. materialnega seveda. =) in dostikrat pridem do istega zaključka. delujem v materialnem svetu skozi očala duhovnosti. ljubim materialni in duhovni svet, njuno prepletanje, uspehe, užitke, strategijo, strast, emocije...

vse kar vlagam v sebe iz materialnega v duhovno, se mi vedno znova vrača v obratni smeri a močneje. izkupiček je evolucija, modrost, čistost, jasnost in vedno večja razsodnost. duhovni svet, spiritualizem, meditacije, in ostale dejavnosti so samo vodnjak, ki nas napaja na poti uspeha. pozitivizma ni nikoli preveč. kar bomo sejali - to bomo želi. kjerkoli. v svoji glavi, s svojimi besedami, s svojimmi dejanji. tak preprosto a vseeno kompleksno. in če bi vsak na dan porabil za lasten razvoj toliko časa kot ga za kritiko drugih...

svet je enostaven, mi ga pa kompliciramo. filozofija? zakaj že? če je pa vse tako enostavno, mi pa kompliciramo. iz muhe naredimo slona in ga hočemo sneknit v enem grižljaju. seveda se nam zatakne. človeška požrešnost. en od ključev do uspeha je vstrajnost. odklenimo vrata in stopimo na svetlo.
kolikokrat držimo ključ v roki? smo pred vrati in se sprašujemo kje je. tipamo žepe in ga ni. kam sem ga že dal? v torbi ga tudi ni. začnemo iskati vse okoli, nazaj naprej. a ključ je tu v roki...

kdor išče ta najde. in če najde zadnjo sekundo svojega življenja je izpolnil svojo pot. izkoristimo svojo pot v celoti. pustimo si pomagat je naslednji ključ. le koliko jih bomo zbrali? tukaj me spomni na film nanny mcphee: I only teach five lessons. koliko ključev bomo pa mi izbrali je pa na nas. kakšni bodo? tudi to je na nas. ne na sosedu ali branjevki na trgu. le kaj vidiš zjutraj, ko se pogledaš v ogledalo? ...

Oznake: ,

nakracal samuelion ob 03:36, |

kraca: 0