sreda, julij 25, 2007

Life reading

Izveden od Roberta Lavtarja v Ljubljani ter približno v času posta. raj izvajanja v palači Kodeljevo.
o sebi sem izvedel nekaj več kot so mi povedali Jyotishi. več o sebi v preteklosti. sicer pa mi je ta akcija v stilu: kot bi to že vse sam vedel in se gibal v tej smeri. razčiščena mi je bila smernica delovanja, tak nekako kot sem planiral tudi sam. v prejšnjih treh življenjih sem bil budist. ni čudno, da me vleče v templje in meditacijo. stara znanja. le kaj je novega v vsem tem? novo v stari preobleki. dodana moderna nota. odpirajo se mi poslovne poti.



Afterparty je bil v Cutty Sark pubu. Tam se še ustavim. imajo lušne in svinsko dobre mini pice. njam. Ob dveh so nam pobrali gorečo svečko v stilu "dost vas mamo" id'te domu.

vir slike: neznan

Oznake:

nakracal samuelion ob 23:00, |

kraca: 0