sreda, julij 18, 2007

pozor! nad bikini carwash-em

*Bodite pozorni!!! *

Pozor! Prevare pred Mercatorjem, Tušem in ostalimi večjimi trgovinami!

Ne vem sicer koliko vas kupuje v večjih nakupovalnih centrih, vendar je dobro da veste - za vsak primer!
Sam sem postal žrtev premetene prevare, medtem ko sem nakupoval! *TO SE LAHKO SE ZGODI TUDI VAM!!!. *

Tukaj je opis prevare:
Dve bosanski 18 - letnici sta se približali mojemu avtomobilu, medtem ko sem sam zlagal kupljeno blago v prtljažnik in začeli pomivati vetrobransko steklo. Ni trajalo dolgo in že sem gledal pravi bikini carwash. Dekleti sta se zvijali in polivali z vodo, joški so jima na pol štrleli iz pretesnih majčk in ritke... ah... nisem si moge kaj, da ne bi gledal. Ko sta končali sem se jima zahvalil in ponudil napitnino, a sta zavrnili ponudbo in v zameno želeli, da ju odpeljem do naslednje trgovine. Seveda
sem se strinjal, kaj pa bi?! Zlezli sta na zadnje sedeže jaz pa sem odpeljal.
Kmalu zatem sta začeli seksati druga z drugo. Nato je ena od njiju zlezla na prednji sedež in me...
kako bi napisal? - Me je oralno zadovoljila. Druga pa mi je medtem UKRADLA DENAR IZ DENARNICE !

Denar iz denarnice sta mi ukradli v torek, sredo, dvakrat v četrtek in enkrat v soboto, verjetno pa mi bosta tudi danes!!!
Torej: BODITE PREVIDNI!

Oznake:

nakracal samuelion ob 10:09, |

kraca: 0