sreda, september 05, 2007

novim zmagam naproti



kaki dan bom potreboval, saj sem rahlo zaspan. v soboto sem postavil svoj nov rekord v postavljanju oziroma prelomu strani. v 10ih urah sem postavil celoten časopis, ki ima 80 strani. bilo mi je v izjemni užiek. Projekt sam po sebi ni oblikovalsko zahteven, tako da je možno postavit v tako kratkem času. za primerjavo pol tega časa, kot je za postavitev, sem potem porabil za korekture in pripravo za tisk :) nekje isti čas pa za obdelavo slik in skeniranje. tako skupen čas za projet znaša nekje 20 ur.

drugače pa se podajam v vode financ in tradinga. rezultati seveda sledijo :)

vir slike: Saatchi & Saatchi, Argentina

Oznake:

nakracal samuelion ob 08:10, |

kraca: 6

Nisi edini, ki si zaspan. Tudi jaz sem. Zdaj že par dni. Čakam, da pridem k sebi in začnem s polno energijo sekati naprej.
sekati ali seksat, to je sedaj vprašanje =)
Kar je bilo napisano je bilo mišljeno kot sekati in ne seksati, ko si pa ravno omenil seks...hmmm....seks ti da energijo... seks=energija...hvala
;-)
torej sedaj ni več izgovorov =D
Sicer se pa to da če si dober, Kaj pa 352 strani cenika v 2 delovnih dneh v treh jezikih?
Želim uspešen počitek, pa telefon ugasn.
tudi dober rezultat, čeprav bi pri ceniku dobil verjetno popizditis monotonosti :)