sreda, oktober 10, 2007

smehoteka #775

Sprema se cura iz provincije na studije u Beograd.

Kaze joj brizna majka: ,,Cerko moja, pazi se tamo, ce da te vidi neki mangup, pa ce da ti kaze da si lepa, pa da te izvede u grad , pa u bioskop, pa ce da te odvede kod njega na kafu , pa ce da skoci na tebe..., a ja cu onda da ti umrem, tvoja jadna majka. "

"Dobro mama.''- rece cerka.

Posle dva meseca, dolazi cerka prvi put kuci, i kad su ostale same pita je majka: ,,Cero, sta je bilo sa onim sto smo pricali?"

"Jao mama, stvarno je bilo kako si rekla. Dodje jedan, pa mi prica kako sam lepa, pa me izvede u grad, pa u bioskop, pa odosmo kod njega na kafu..."

" I, i sta je onda bilo?''- pita brizna majka.

''E, onda majko, skocim ja na njega, pa nek umre njegova majka!?''

Oznake:

nakracal samuelion ob 07:37, |

kraca: 0