sreda, marec 12, 2008

smehoteka #800

"Mama, a sem jaz žid ali cigan?"

Mama zgroženo začne pojasnjevati:
"Sinek, to je vendar povsem nepomembno. V naši družini se dobro razumemo, imamo se radi in prav nobene pozornosti ne polagamo na versko ali narodnostno pripadnost. 
Jaz sem židinja, očka je rom, ampak to ni pomembno, važno je, da se imamo radi, da se razumemo in da se spoštujemo..." 

Sinek vztraja: 
"Ampak, mami, jaz moram vedeti, a sem žid ali sem cigan!?!"

Mama: 
"Ampak, sinek, o tem sploh ne razpravljamo, to nima nikakršnega pomena, pojdi do očka, ti bo on razložil..."

Sine odvihra k očku: 
"Očka, očka, a sem jaz žid ali cigan?"

Očka zaskrbljeno pojasnjuje: 
"Sinek, to je vendar povsem nepomembno. V naši družini se dobro razumemo, imamo se radi in prav vseeno je, kakšna je verska ali narodnostna pripadnost. Jaz sem rom, mamica je židinja, vi ste pač otroci mešanega zakona, ampak to ni pomembno, važno je, da se imamo radi, da se razumemo in da se spoštujemo..." 

Sinek vztraja: 
"Ampak, očka, jaz moram vendar vedeti, a sem žid ali sem cigan!?!" 

Očka: 
 "Zakaj pa te to zanima?" 
 Sin: 
"Poslušaj, pod blokom je en bicikl in jaz res ne vem, a naj ga ukradem ali prodam...."

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:39, |

kraca: 0