torek, maj 13, 2008

smehoteka #819

Dragutin Mate stopi iz ministrstva in pokliče taxi. Taksist se pripelje in ga takoj pozdravi: "Dober dan g. minister."
Mate vpraša: Kako pa me poznate?
"Veste, včasih sem bil policist sedaj pa malo taksiram" in ga odpelje do restavracije.
Ob vstopu v gostilno ga pozdravi natakar:" Dober dan g. minister" in mu ponudi mizo.
Pa ga Mate vpraša: "Se midva poznava?"
"Ja seveda, včasih sem bil policist, sedaj pa malo kelnarim."
Do mize pristopi kuhar: "Dober dan minister" in mu ponudi jedilnik.
Mate pa spet: "A vi me tudi poznate?"
"Seveda, včasih sem bil policist, sedaj pa malo kuham."
Po obedu se Mate odloči, da bo šel kar peš na ministrstvo, ko mu pot na pločniku zapre "klošar" in ga ogovori: "Minister Mate, maste mogoče kakega jurja, saj veste, do petega..."
Mate pa ves osupel, pa menda niste tudi vi bili nekoč policist?
Ne, jaz sem še vedno!!!

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:59, |

kraca: 0