sobota, junij 06, 2009

smehoteka #858

V afriško džunglo je padlo letalo, v katerem so se peljali Turk, Pahor in Erjavec. Ujamejo jih ljudožrci.
Poglavar vpraša Turka: "Kdo si?"
"Jaz sem poglavar države Slovenije," odgovori Turk.
"V čevapčiče!" ukaže ljudožrski poglavar svojim vojščakom.
Nato se obrne k Pahorju in vpraša: "In kdo si ti?"
"Jaz sem poglavar slovenske vlade," odgovori Pahor.
"V ražnjiče!" ukaže poglavar svojim vojščakom.
Nato se obrne k Erjavcu in si ga pozorno ogleduje.
"Kdo si pa ti?" "Jaz pa sem poglavar slovenskih upokojencev."
"Upokojencev? Pri nas nimamo upokojencev. Kaj dela poglavar upokojecev?"
"Ah, nič takega. Dovolj je, da svojim upokojencem vsakih par let obljubim boljše čase, potem pa itak prej umrejo, preden opazijo, da jih žejne vodim čez vodo?"
"Ah, dobro se znajdeš, kolega. Kaj boš, čevapčiče ali ražnjiče?"

Oznake:

nakracal samuelion ob 07:36, |

kraca: 0