ponedeljek, julij 18, 2005

moški multitasking

predvsem ko si pripravljam kavo. ampak to je samo moj primer. najdemo jih na tisoče slabih poskusov te večopravilnosti.
z levo nalivam mleko v šalico, z desno pa odpiram mikrovalovko. seveda polijem. štorast pač ali pač samo nezmožnost moškega multitaskinga.
saj so delali neke raziskave. o moških in ženkih poklicih, pa tudi neke arhive obstajajo. kaj je primerno za moške in kaj za ženske. sicer zame neke stroge meje ni, ker se v obeh primerih najdejo dovolj zmogljivi posamezniki, ki te teorije rušijo. ampak si ne predstavljam, da bi jaz mogel tipkati po nareku hkrati še brati iz lista čisto drugo tematiko. moški fokus je močen pri meni. če gledam televizijo ali surfam za določenimi informacijami, se le težko skoncentrirano zraven še pogovarjam. skratka ne gre. spustim ali preslišim kakšno besedo in seveda razumevanje in predstava je čisto napačna. sorry ženka =) zato saj pri meni velja to pravilo. obrni se proti sogovorniku in se skoncentrirano pogovarjaj. če dalam kaj drugega zraven je že problem. pa ti! kako obvladaš multitasking?

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:48, |

kraca: 3

očitno tiste reklame za vložke le niso tako za lase privlečene :)
hm ja =} le kaj
jaz samo sedim na skolki... aja pa sineka dam vmes na kahlo da sva v duetu. =P
Eh, jaz ne morem met samo ene stvari naenkrat na compu odprte :P

Zvečer je IRC (3 kanali), MSN, RR pa še kak mail pade zraven ;)

Trenutno pa spi pes na meni, berem tale blog, MSNjam in kontroliram kaj počne sestra :P