četrtek, avgust 25, 2005

DayDriver

Spet Žan =)
naša družinica je veselo šla ob 18h kolesarit, brez nekega velikega namena. Žan je sedel s svojem kolesarskem stolčku. jaz sem upravljal willmin bicikl, ona pa seveda mojega. vožnja ob Dravi do mariborskega otoka in tamkajšnje spoznavanje blatnosti ter škripajočih igral. vseskozi na poti nazaj je bil Žan miren, nakar sem izrazil željo, da se bova midva še malo vozila okoli. malo spoznavanja obrežne flore in favne, nakar mi je na poti nazaj zaspal v stolčku. spet =) . naslednih cca. 500 metrov je bilo mučnih, saj podpirat otroku glavo in medtem biciklirat v žaba style (razkrečene noge zaradi sedeža), ni takšen mačji kašelj. no skratka vragec je še dalje spal in bil uspešno teleportiran v svojo posteljico.

Oznake:

nakracal samuelion ob 23:00, |

kraca: 0