četrtek, september 29, 2005

gospod urednik

danes sem dobil pod nos, da sem do tega gospoda aroganten oz. ga imam ko malega psa in ga vedno natulim. hmmm. da vedno, ko vidi mojo številko na telefonu, more pred tem pojest en knedl, šele potem dvigne. lol
upal sem, da nisem tako grd do soljudi, ampak sedaj vidim, da sem res =}
ne do vseh pa res nisem taksen. samo do tistih, ki se ne držijo obljub in me nategujejo. =P
že tako je bil gospod kriv za zamudo, pri ponovnem poiskusu planiranja, mi je zagotovil da bodo materiali prejšnji petek. čisto vsi. v celoti. se pravi še 40. strani. pa pride kolega delat v nedeljo. oddanih 10 strani. ok. cool, 30 to go =]
po klicu mi je spet zagotovil, da bo vse v ponedeljek zjutraj. aha. seveda. premik roka v tiskarno, iz planiranega ponedeljka na torek, -1 dan za drugo revijo. neljube posledice, ki se vlečejo že mesece. pa mi je dovolj, tega ne mislim tolerirat. v glavnem upam da je damnašnji sestanek s šefi pomagal in bo se malo spremenilo tudi za planiranje, jaz pa za nameček končno dobim nove mašinerije in software =)))
samo njegovega razmišljanja zgleda ne bom mogel spremeniti. ker sem zanj mr. bad guy. je delal v oblikovalski agenciji in dosti stvari ve in pozna. še vedno bi rad spremenil druge, sam pa se ne bi premaknil niti za ped.
ahh šele sedaj ugotavljam, da je bolje delati s urednicami. ženske imajo čisto drugačno skrb pri temu.

Oznake:

nakracal samuelion ob 17:06, |

kraca: 0