sobota, september 24, 2005

smehoteka #78

To je dejanska prosnja za zaposlitev 17-letnega fanta, ki jo je oddal v podjetju McDonald's... in zaposlili so ga, ker je bil tako posten in smesen.
IME: Grega Grah
SPOL: Privlaci me nasprotni. Nisem pa se nasel prave...
ZAZELJENO DELO: Predsednik ali podpredsednik druzbe. Ne, resno - karkoli.
Ce bi mel sanso zbirat, me sploh ne bi blo tle.
ZAZELJENO PLACILO: 37.000.000,00 SIT na leto plus moznost nakupa delnic in odpravnino v stilu Nade Klemencic. Ce to ne bi slo, dajte drugo ponudbo pa se bomo zdilal.
IZOBRAZBA: Ja.
ZADNJE DELOVNO MESTO: Tarca za zlehtnobo srednjega managementa.
PLACA: Manjsa kot sem vreden.
MOJ NAJVECJI DOSEZEK: Moja fantasticna zbirka ukradenih kemicnih svincnikov in samolepilnih etiket.
ZAKAJ SEM ZAPUSTIL PREJSNJE PODJETJE: Ker mi je slo na *****.
CAS KO SEM PRIPRAVLJEN DELATI: Kadarkoli.
ZELJEN DELOVNI CAS: 1:30-3:30; POPOLDNE; Ponedeljek, Torek, in Cetrtek.
IMAS KAKSNE POSEBNE SPOSOBNOSTI?: Imam, so pa bolj primerne za intimnejse okolje.
LAHKO POKLICEMO SEDANJEGA DELODAJALCA?: A bi sploh prisel sem, ce bi ga mel?
IMAS KAKSNE TELESNE OKVARE, KI BI TE OVIRALE PRI DVIGOVANJU BREMEN DO 20kg?: Cesa pa? ALI IMAS AVTO?: Se mi zdi, da bi blo bolj primerno vprasanje ''A mas tazga, k' dela?"
SI PREJEL ZE KAKSNO POSEBNO NAGRADO ALI PRIZNANJE?: Letno narocnino na 'Strazni stolp'.
KADIS?: Ko delam ne, kadim samo na pavzi.
KAJ ZELIS POCETI CEZ 5 LET?: Zivet na Bahamaih s fantasticno bogato, glupo blondinko, ki misli, da sem najbolsa stvar po belem kruhu. Pravzaprav bi to pocel ze zdej.
POTRJUJES, DA SO ZGORNJI PODATKI TOCNI IN POPOLNI?: Ja. Absolutno.
TVOJ PODPIS: Evo.

Oznake:

nakracal samuelion ob 10:30, |

kraca: 0