ponedeljek, september 26, 2005

nokia kompot

vceraj je moja draga skuhala odličen kompot. jabolka, rabarbara in moja nokia =P slava jim =)))
po uspešnem seljenju kontaktov na SIM kartico in zakasnelemu odzivu tipkovnice že stikam v kateri akciji nabavit novo nokijo =D
glede na to da se je ta odločila da bo še delala kaki dan, dva, mogoče, teden ali mesece... bom še malo bolj preštudiral kaj sploh potrebujem. časa ni dosti... dokler pa vezje dela, pa ni panike.
cakam... cakam... honorar =P

Oznake:

nakracal samuelion ob 13:59, |

kraca: 3

Jah ... ker nisi student ti ne morem predlagat nokie3220 pr mobitelu, lohk ti jo sam pr simobilu :P

Precekiraj malo :)
3220 je prepisana zame =) 6600 pa mi je ze od nekdaj bila vsec, samo me je pri vseh teh novodobnih aparatih motilo to da se baterijica sprazni v roku 2-3 dni. ni kaj. barvni display terja zrtve, jaz bi pa vseeno zelel samo telefonirat. sicer je moj top izbor v meri komunikatorjev, samo ga dandanes ne potrebujem vec. je prevelik cigl za zraven nosit, potem pa se vseeno rabis en mali telefoncic.

mogoce celo istega nabavim 6310i =)
n90 serija.. sicer pa 6310i je zakon :)