sobota, september 17, 2005

smehoteka #70

Mož in žena sta igrala golf. Žena je nenadoma žogico za golf udarila tako močno, da je prebila steklo na oknu hiše v bližini. Zakonca sta odšla do hiše, pozvonila, toda nihče se ni oglasil. Želela sta se opravičiti in povrniti škodo. Ko je mož poskusil odpreti vrata so se vrata vdala in vstopila sta v večji prostor. Na mizi je bila razbita vaza, za mizo pa je sedel možakar s turbanom na glavi.
"Ste vi lastnik te hiše?" ga je vprašal mož.
"Ne, jaz sem bil 1000 let zaprt v tej vazi, toda od nekod je priletela žogica in razbila vazo, jaz pa sem ostal brez doma."
"Ste torej duh iz steklenice?" ga je vprašal mož.
"Tako je!" je odgovoril možakar s turbanom na glavi. "Ker sta me rešila iz steklenice vama izpolnim dve želji, jaz pa sem si zadržal eno željo zase, da mi jo izpolnita, saj sta mi razbila dom."
"V redu, se je strinjal možakar. "Želim si mesečni dohodek milijon tolarjev!"
"Urejeno!" je odgovoril možakar.
"Jaz pa si želim, da bi imela štedilnik, ki bi sam kuhal!" je rekla žena.
"Tudi to je urejeno!" je odgovoril možakar s turbanom. "Zdaj pa moja želja. Želim si spati z vašo ženo!" je rekel možakar s turbanom.
Zakonca sta se tiho pogovorila, nato pa sta pristala. Mož je odšel iz hiše, žena pa je ostala pri možakarju, ki je vprašal:
"Koliko je pa tvoj mož star?"
"Trideset let!" je odgovorila ženska.
"In še vedno verjame v duha iz steklenice?"

Oznake:

nakracal samuelion ob 09:30, |