sreda, december 07, 2005

depiliral bi se

hm ja zelo prirocno bi bilo tole depiliranje. marsikdo bo rekel saj si ded, kaj se bos pa depiliral. jaz bi temu samo z nasmeskom rekel. depilacija zmanjsuje skrbi. ne bi se rabil brit. hmmmm... ja le kje? eh ne bodi packa... jaz bi se depiliral po glavi. brit se mi ne da, las itak ne rabim, pa bi bila to fina varianta. podepilirat se po celi glavi. zakaj? ja saj sem že zgoraj omenil. zmanjšanje skrbi. nič prhljaja, vedno urejen, vedno gladka brada =P

že šaolinski menihi so vedeli zakaj se brijejo, saj niso imeli zjutraj preglavic s poležanimi lasmi, niso se sekirali ko so lasje izpadali... in še polno dobrobiti.

torej rabim eno kozmetičarko, ki bi me podepilirala, sam se ne bom sekiral in vlekel tistih trakecov ... hehehe... lol
aja moja zena odpade, se sebe ne zna podepilirat =P

Oznake: ,

nakracal samuelion ob 12:03, |

kraca: 3

Samuelion, pa ti si zmesan! Ves ok to boliiiiiiiii ... auc :/ Mene vse mine, sam da pomislm na to, pa sem seveda probala le po nogah .. :)
bom se kr pobril in ne bom sral z voskom =)
slika vara... to na sliki je samo kapica, drugace pa ze enih 10 let niso bili daljsi kot 2 cm =)