ponedeljek, december 05, 2005

jalapeno oke - oO

saj verjetno poznate tiste male hudo pekoče paprike. ne niso rdeče. verjetno pa bi bila rdeča barva boljši simbol za moje oči. oO eh ni važno kdor paprike pozna, ve da so pekoče. hot & spicey počutje mojih oči, ki so zaradi projeta trpele večji del noči. in zakaj pekoče. eh stari 19 colni hitači, se je odločil da mi bo malo popestril pogled in neusmiljeno bliska pri večji resoluciji in osveževanju. preklopil sem na malo manjšo resolucijo in osveževanje. tako da me danes vsaj glava ne boli =) je pa neprijeten občutek v očeh. oO skelijo in srbijo. premalo spanca in gledane v stroboskop jih je čisto posušilo in rdeča barva popokanih žilic je postala malo bolj izrazita. deluje tako - sveže. razrite oči od drgnjenja jih še samo malo bolj povdari. oO
že razmišljam do katerega dilerja bi skočil po samsungov 19 colni lcd. najbrž bo zmagal com-shop glede na število obrokov in trajnik.

Oznake:

nakracal samuelion ob 10:47, |

kraca: 2

Jaz imam doma neke posušene, na trgu kupljene. Prvič sta bila v omakci dva - jaix. Drugič samo polovička - jaix, še vedno preveč!
Po drugi plati sem pa preskrbljen za naslednjih 10 let.
feferoncki so zakon.. en majcen koscek v hrano, pa je tolk spicy da ne mores jest.. tocno danes se je to zgodilo :)
glede monitorja.. ce ga nabavis sporoci za kolk si ga dobil in kako si zadovoljen.. sem navajen laptopa pa bi vseeno mel nekaj 19 :)