četrtek, oktober 19, 2006

smehoteka #422

Rugljevi možganski izlivi

Janez Rugelj, psiholog :
Zaljubljenost mine, ostane pa odgovornost, katere temelj je seksualna privlačnost.

Janez Rugelj, psiholog :
Ženska dobiva svoj jaz skozi moževo poslanstvo. Problem pa je v tem, da je malo moških, ki imajo poslanstvo ...

Janez Rugelj, psiholog:
Jaz sem že četrtič poročen, pa imam v spominu samo dve ženski, ki sta vredni spomina.

Janez Rugelj, psiholog :
Nezvestoba je opravičljiva. Celo zdravilna je...

Janez Rugelj, psiholog :
Ma kakšna zvestoba! Zvestoba je nenaravna.

Janez Rugelj, psiholog:
Da bi jaz moral biti zvest neki gospe, ki sem jo po naključju srečal pred 55 leti, ma dajte, no!

Janez Rugelj, psiholog :
Dolžnost vsakega moškega je, da si uredi seksualno življenje in ima po možnosti svoj seksualni objekt na dosegu roke.

Janez Rugelj, psiholog:
Za spolnost je sposobnih malo moških. Polovica jih ima namreč prezgoden izliv. Trikrat piknejo, pa že brizgajo.

Janez Rugelj, psiholog:
Ženske prenašajo moške, ki danes začnejo seksati, brizgajo pa šele naslednji dan.

Oznake:

nakracal samuelion ob 08:30, |

kraca: 0