ponedeljek, november 20, 2006

smehoteka #449

Dragi,
 
Pisem ti ovo pismo da ti kazem da te ostavljam zauvijek. Za sedam godina braka bila sam ti dobra zena. A nemam niti jedan dokaz koji to potvrduje. Zadnja dva tjedna bili su za mene pravi pakao.Tvoj me je šef danas nazvao da mi kaže da si dao otkaz i to je za mene bila kap koja je prelila casu. Prosli si tjedan došao kuci i nisi ni primijetio da sam uredila nokte i da sam bila kod frizera. Skuhala sam ti omiljeno jelo, svinjsko pecenje i za tu sam priliku odjenula novo seksi donje rublje. Ti si dosao kuci, progutao veceru za dvije minute i legao si pred televizor te odmah nakon utakmice zaspao. Vise mi nikad ne govoris da me volis, ne grlis me i ne ljubis nikad vise. Ili sam ti odbojna ili me vise zaista ne volis. No koji god to razlog bio - ja odlazim!
PS: Ako me mislis traziti, zaboravi.
Tvoj BRAT i ja odlazimo zajedno u Spanjolsku zivjeti!
Zelim ti sve najbolje!
Potpis:Tvoja bivsa žena!


Dok je cekala check-in u zracnoj luci cula je preko razglasa svoje ime. Na salteru gdje se trebala javiti cekalo ju je pismo koje je specijalno za nju dostavio kurir.
U pismu je pisalo:
 
Draga bivsa zeno,
Nista me nije tako razveselilo kao tvoje pismo.
Istina je da smo sedam godina bili u braku ali "dobra zena" je sve ono sto ti nikad nisi bila. Ja stalno gledam televiziju zato jer ne mogu vise podnositi tvoje vjecno zanovijetanje. Ali ni to nije pomoglo. Primijetio sam prosli tjedan da si bila kod frizera, ali nisam nista rekao jer s novom frizurom izgledas kao strasilo. Moja me je majka naucila da je bolje nista ne reci ako nemas sto pozitivno za reci. Kad si napravila moje omiljeno jelo vjerojatno si me zamijenila sa MOJIM BRATOM jer si zaboravila da sam vec odavno prestao jesti svinjetinu. Istina je da sam otisao ranije u krevet te veceri nakon utakmice jer sam opazio da si na novom néglige-u imala jos etiketu sa cijenom. Nadam se da je cista slucajnost to sto je moj brat jucer od mene posudio 40 dolara i cinjenica da je na etiketi tvog néglige-a stajala cijena  od 39 dolara. Usprkos svemu, ja te zaista jos uvijek volim i nadao sam se da ce se stvari izmedu nas popraviti.
Nakon sto sam ujutro otkrio da sam na lotu dobio 12 miliona dolara, dao sam otkaz na poslu i otisao sam kupiti 2 avionske karte za Bahame. No, nakon sto sam dosao kuci vidio sam da te nema i pronasao sam tvoje pismo u kojem je pisalo da me zauvijek ostavljas.
No, za sve valjda postoji neki razlog u zivotu! Nadam se da ces imati zivot kakav si oduvijek prizeljkivala. Moj mi je advokat rekao, nakon sto je procitao tvoje pismo, da ti nisam duzan dati niti dolar.
PS: Ne znam da li sam ti ikad rekao da se moj brat Karlo zapravo rodio kao Karla. Valjda ti to nece stvarati probleme.
Potpis: BOGAT I SINGLE!!!

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:23, |

kraca: 0