petek, marec 16, 2007

smehoteka #590

Babica stara 98 let lezi na smrtni postelji in zeli se pred smrtjo razkriti 99- letnemu mozu, ki sedi zalosten ob njeni postelji, se zadnjo skrivnost. Gerardo, moj mali Gege, preden bom za vedno zatisnila oci, ti zelim razodeti mojo skrivnost. Pojdi na skedenj in pod tretjim stebrom na levi strani strehe, bos nasel dve skatli in jih prinesi.
Gerardo gre na skedenj in se po petih minutah vrne nosec v rokah dve skatli. V prvi najde tri jajca, v drugi pa 250.000 evrov, kar oci se mu razsvetljijo. Povej mi moja draga, kaj pomenijo ta tri jajca? Ves Gerardo, porocena sva ze 78 let, in vsakic ko sva seksala in jaz nisem dosegla orgazma, sem polozila v skatlo eno jajce.
Gerardo postane izredno zadovoljen in ponosen, v 78 letih ni uspel zadovoljiti svoje zene samo trikrat, nato pa se vprasa: in kaj pomeni 250.000 evrov? Oh, vsakikrat, ko sem napolnila skatlo z dvanajstimi jajci, sem jih sla prodati na trznico.
nakracal samuelion ob 08:31, |

kraca: 0