petek, maj 11, 2007

smehoteka #657

Na banki

Starec: Prosil bi, če mi izplačate pokojnino.
Uslužbenka: Seveda, še prej potrebujem vašo bančno knjižico.
Starec: Nimam je, sem jo doma pozabil.
Uslužbenka: Kaj pa osebno izkaznico ali kak drug dokument, z vašo sliko?
Starec: Nimam je, doma sm pozabu vse dokumente.
Uslužbenka: Potem vam pa žal ne morem pomagat, kako naj jaz vem, da vi prejemate pokojnino, saj nimate nič sivih las, plešasti so lahko tudi mlajši ljudje.
Starec: Nimam las, imam pa prsa poraščena s sivimi dlakami.
Uslužbenka: Pokažite, pa vam verjamem.
Starec: (sleče zgornji del) no, poglejte polno sivih dlak.
Uslužbenka: V redu, tukaj imate svojo pokojnino.
Starec: (pride domov) poglej žena, bil sem na banki, pa sem dvignil penzijo brez bančne knjižice ali osebnih dokumentov.
Žena: Ja, kak pa ti je to ratalo?
Starec: Pokazal sem dekletu za okencem svojo možatost kjer je že pomešana sivina. (sleče srajco in se smeje)
Žena: (ga prime za mednožje) zakaj pa nisi še hlače slekel, bi dobil še invalidnino

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:53, |

kraca: 0