sreda, september 12, 2007

+ 553.87 USD na eur/jpy

kot sem omenil sem se podal v vode financ. tukaj so prvi rezultati:

uporaba parice eur/chf je prinesla "borni" 24urni rezultat 25 USD na 5000 USD balansa. a glede na dolgotrajno vzpostavitev tradinga, bi lahko rekli temu soliden rezultat. sploh, če računamo kasneje še dnevne obresti. trgovanje puščam odprto, da vidim kako se obnese na dolgi rok.

z igranjem na eur/jpy, čakanjem na ugoden vstop in zaprtjem, pa je pri vložku 10000 USD prineslo 553.87 USD prihodka. jen je pravi mojster v poskakovanju, zato se ga lotijo le redki. tudi mene grize, ker ga nisem zaprl pri cca 900, a se mi je zdelo, da bi lahko malo še poskočil. je poskočil ja v -50 minusa. sedaj sem zadovoljen z rezultatom 553.87 USD glede na 2 uri ne preveč resnega spremljanja. trgovanje sem zaprl, tako da jutri najverjeteje nadaljujem po istem principu z malo večjo maso 10553.87 USD

lepo noč :) jaz bom sigurno lepše spal

Oznake:

nakracal samuelion ob 00:12, |

kraca: 0