sreda, september 05, 2007

smehoteka #751

Bil sem presrecen.
Z deklico svojega srca sem hodil ze več kot leto dni, ko sva sklenila, da se porociva. Moji starsi so nama v vseh pogledih pomagali, prijatelji so me spodbujali, moja deklica pa...
Bila je sanjska.
Samo ena stvar me je malce vznemirjala-moja bodoca tasca. Bila je uspesna poslovna zenska, bistra, predvsem pa lepa in seksi. Vcasih se je z menoj cisto ocitno spogledovala, kar me je spravljalo v zadrego.
Nekega dne me je poklicala, naj se oglasim, da bova pregledala seznam gostov. Sel sem. Bila je sama in ko sem prisel, mi je zasepetala, da se bom kmalu porocil, njej pa sem vsec in si me zeli. Rada bi se z menoj ljubila, samo enkrat, preden se porocim in se zapisem njeni hceri.
Kaj naj bi ji rekel?
Bil sem tako presenecen, da nisem mogel izustiti niti besede.
"Grem v spalnico," je rekla, "in ce si pripravljen, pridi za menoj."
Ko je odhajala po stopnicah v spalnico, sem gledal za njo in obcudoval njeno graciozno zadnjico. Samo trenutek sem premisljeval, potem sem pa sel k vhodnim vratom, jih odprl in stopil iz hise...
Pred hiso je stal njen moz, me s solznimi očmi objel in rekel:
"Zelo smo srecni in zadovoljni, da si opravil naso malo preizkusnjo..
Ne bi si mogli zeleti boljsega moza za svojo hcer, kot si ti.
Dobrodosel v druzini."
Iz tega sem se naucil: kondome imej vedno v avtu.

Oznake:

nakracal samuelion ob 11:33, |

kraca: 0