sreda, junij 29, 2005

happy day

in se vedno ga gledam pod mizo ob kosu. happy day - strawberry. NEW je oznaka. taka lepa rdeča. mislim da je tretji in zadnji liter, ki sem ga kupil v trgovini. v bistvu take soke kupujem z namenom prirocnosti, da ne rabim jemat kozarcev in da tetrapak ali steklenico kr postavim v ex pozicijo
prvi liter
ko ga odprem je sok odlicen, a neki pookus se mi je ustvaril. kot da bi kadili v dvorani kjer ga proizvajajo.
drugi liter
ista trgovina, sem upal da sem predhodno naletel samo na čudno šaržo. ma ne. ugotovim, da je embalaza. kateri kreten more kadit v skladišču?? sem jih pa ob naslednjem obisku opozoril, pa mi je prijazna gospa odgovorila, da je mozno, ko imajo vrata odprta se dim vali iz bara k njim v skladišče. tam sploh nobenega soka več ne kupim. ogabno
tretji liter
kupljen v velecentru. z vsakim pozirkom sem imel večji občutek, kot da pijem topljeno plastiko. blah. nagravzno 100% sploh ga nisem do konca popil. zameglilo je okus jagod in začela prevladovat topljena plastika. se kr sedaj me zmrazi ko pomislim na to.
bom si raje kaksnega pagota privoscil, kot pa da taki gnus pijem. me pa zanima ce je se imel kdo kaksno podobno izkušnjo s kakšnim sokom ali ostalimi pijačami?

Oznake:

nakracal samuelion ob 14:13, |

kraca: 1

  ob sreda, junij 29, 2005 4:27:00 pop. Anonymous Anonimni nakljukal:
Vse je bolj ali manj fake. Ce ze ni fake, ima pa vsaj tak okus.
Sploh ti madzarski so cudni... nekako je pravilo, da probas naglas prebrat kaj teksta z embalaze, ce se ti zastrika jezik, ne kupis. Pa se to ne dela vedno. Trenutno imam tu poleg (EPP!) "da" z okusom gozdnje maline in visnje, negazirana brezalkoholna pijaca, ki vsebuje izvirsko vodo dana... Pa ne vem.
Fructal pa Pago. Rauch je ze sumljiv. ;)

Hruska!