četrtek, julij 21, 2005

adiumx

racka
od danes naprej mi bo družbo delala ena lepa raca po imenu adium. v koš sem vrgel dva programa. in sicer ICQ in MSN messenger. če koga kaj več zanima o samem programu naj gre sem vsec mi je da je freeware in ima kup možnosti in še več pluginov
žal je program samo na voljo za MAC OS X, tako da uporabnikom oken odsvetujem nadaljnjemu cedenju slin =P
seveda sem takoj menjal dock ikono in dal jyodastičen pogled.


kaj bo jutri krasilo ok ne vem... možnosti je ogromno =)))






ko bo narejen dark maul, bom pa res srecen =}

Oznake:

nakracal samuelion ob 00:05, |

kraca: 5

Yoda je pa carski! Ja, se strinjam, kaki Darth Vader ali Maul bi tudi bil fajn. Si lahko izposodim kako fotkico race?
Saj darth vader je, pa jedi... samo maula pa se niso naredili =(
namig za izposojo... saj ne uporabljas za komercialne namene =) tako da kr
Hvala! Pa ne bo za komercialne namene.
odvisno kaj mislis pod gothic =) meni je ona excalibur varianta pred piraom cisto ok =}
imajo darth vaderja, pa sitha, od netopirjev je batman =), witchcraft pa nisem iskal =P