torek, julij 19, 2005

fitnes

komaj sem čakal ta dan. gledanje preznojenih teles, oprijete majice. tu pa tam se ti pogled ustavi na kom. saj vsi komaj dihamo. premalo sem ocenil, da bom lahko tako gvihtal. v bistvu me roke in prsne mišice ze krepko bolijo. čutim kako so se mi potne kapljice združile na oprsju in sedaj skupaj potujejo naprej po mojem telesu. na majici se je naredila že kar zajetna lužica. težko sopem. z roko potegnem po obrazu da naberem spet kapljice, ki so se mi nabrale teh nekaj trenutkov. tudi nasproti sebe opazim eno svetlolaso kako si briše potne srage. pogleda se srečata. vzdihnema oba hkrati.
V trenutku ugotovim, da bi bilo dobro odpreti še bolj okno. potegnem za ročico in počasi odpiram. premaknem se na sedežu, ker čutim kako se kapljive vozijo po hrbtu navzdol.. končajo nekje med ritnicama.
kje sem... z R5 sem se ustavil v križišču iz službe do doma. kaj ste pa imeli v mislih? =P
saj veš. laguna s klimo in servo volanom zna bit razvada. in če te kr naenkrat doleti usoda, da voziš avto brez serva, zna bit to pravi fitnes. =))) sploh, če ne zadeneš parkirnega mesta v prvo.

Oznake: ,

nakracal samuelion ob 21:21, |

kraca: 2

LoL :)

Me strašiš, matr :P
malo morem =}