torek, julij 05, 2005

Saj ni res, pa je

Meni se je skoraj zmešalo, ob cca. 2h ponoči pade nerodno naloženi stolp "gajb" in seveda z vso flašasto vsebino, točno pod oknom od Žanijeve sobe.
Se je zbudil?
SEVEDA SE JE!!!!
In kaj potem? Ja, potem pa so seveda morali pospraviti. In kako se pospravlja ob 2h ponoči sredi dvorišča? Po nijihovi definiciji....čim bolj glasno!
AAAAAAaaaaaaaaaaaaaa
Pa kaj sem samo jaz tak debilna, da mislim na druge ali so drugi ker NE mislijo na druge???

Ne mine dan, ko ne pomislim, da bi se rada odselila nekam, kjer bi imela spalnico in bi lahko v njej mirno spala, da bi imela razgled, ko bi pogledala skozi okno, da bi imela mir in tišino čez celo noč.
Saj vem, saj vem, kaj bo zdaj rekel moj m(r)ožek.
Naredi nekaj na tem! Ja, in kako naj delam na tem te vprašam? Naj grem na javna dela delat? Ok! Boš imel ti Žana v službi ali jaz???
:P
Ah, ja. Saj vem, da je lahko še huje, recimo prejšnji sosedi so bili viole:/
Vendar, a preveč pričakujem, ko želim imeti doma mir, ko želim biti doma sproščena???

Oznake:

nakracal Unknown ob 10:09, |

kraca: 1

  ob torek, julij 05, 2005 11:58:00 dop. Anonymous Anonimni nakljukal:
Bitka z mlini na veter... Lahko se obrneš na drugo stran in spiš dalje (ampak vem, da se ne boš, moja Karmen se tudi ne more). Kako najti sebi primeren kotiček je pa tudi delo za Nobelovo nagrado (če pač nimaš polne riti). Bomo že.