torek, oktober 11, 2005

a prestol

ne vem ali je zrak kriv ali kaj. v gavnem - prihod iz Djerbe je minil brez problemov, nakar je jutro popestreno z odvajanjem tekočine iz telesa skozi rektalno odprtino. no vsaj ustavilo se je. ni tako kot pri odhodu k arabcem. takrat je bil izmet še začinjen z želodčno kislino. takrat res nisem vedel ali naj sedim na wc školki ali naj jo objamem.
zgleda je ritem še vedno počitniški, saj sem si včeraj ob 23h privoščil eno dobro pico. njammm. hmm mogoče je pa kriv tabasco na pici. verjetno res. ampak dobra je bila. taka s paršutom in rukolo.

Oznake:

nakracal samuelion ob 14:15, |

kraca: 5

ok, samo malo razmišljam tule... pa je ziher Djerba kriva za prebavne motnje?
ne ni Djerba kriva. samo se danasnji test dam skozi, ker sumim da je mleko =)
AHA!!!
Evo še en primer, ko se je alergija na kravje mleko pokazala šele pozno in ne takoj pri dojenčku.
Zanimivo tudi, da se moškim po veliki večini pojavi ta alergija okrog 30. leta.
Mah, saj nima smisla, tisti ki so prepričani, da je mleko hudo zdravo in koristno, ga bodo pili, druga polovica pa bo vendarle pametno premislila in se odločila za sebe.
ja mleko je. kava delana samo z vodo me ne požene. pika na i je pa verjetno bil dan pred odhodom na dopust, ko sem pil mleko za žejo na sladoled.
mleko se na mojem jedilniku definitivno ne pojavlja skoraj nič, razne čisto majčkeno v kavo zjutraj... majčkeno. Sicer pa ne bom razlagala kaj mi večje količine mleka povzročijo ... it ain't pretty!