sreda, avgust 30, 2006

Pritoževanje

Večina ljudi, ki se pritožuje, si sploh ne želi rezultatov, hočejo le pozornost. Aktivnost zamenjajo z dosežkom. Pritoževanje vas ne bo nikoli pripeljalo do vašega cilja. Ne pritožujte se, temveč se osredotočite na rešitev.
Pomnite: če vam oseba predstavi nek problem, od nje vedno zahtevajte tudi rešitev! Tako se bosta oba osredotočila na rešitev namesto na problem. Kar negujemo, to raste.

A.L., W.I.N.

Oznake:

nakracal samuelion ob 14:21, |

kraca: 4

To napiši še na stran od Dela, tam kjer ljudje oddajajo svoje komentarje. Morda bo kdaj kaj konstruktivnega za prebrat :)
ni za širšo javnost. =)
globoko je tole.. pa tudi hudo resnicno.. ampak v koncni fazi smo ljudje, ki se pac po defaultu moramo pritozevati :)
ja samo iz pritoževanja se da marsikaj spremeniti. direktor, ki je ta temelj uporabil je iz nergajočih šefov naredil izvrstne nadzornike, ker niso več toliko hodili k njemu s problemi ampak so prišli z večimi rešitvami. torej prošli so po nasvet katero rešitev naj izberejo.