petek, maj 11, 2007

smehoteka #659

Gneča v nebesih:

V nebesih je precejsnja gneca, zato se je Bog odlocil, da bo malce spremenil kriterije za sprejemanje novih dus. "Od jutri opoldne," je ukazal, "smejo v nebesa spustiti samo ljudi, ki so tistega dne, ko so umrli, imeli zares slab dan."

Ob 12.01 naslednjega dne je prisel pred nebeska vrata prvi umrli.
Angel, ki je stal pred vrati, se je spomnil novih navodil in mu rekel:
"Preden te spustim notri, mi moras povedati vse o dnevu, ko si umrl." Prav, je rekel mozakar in zacel:" Ze nekaj casa sem sumil, da ima moja zena ljubimca - da ga vsak dan med odmorom za kosilo pripelje v najino stanovanje v 25. nadstropju in tam z njim spi. Zato sem sel danes tja, da bi ju ujel. Planil sem v stanovanje in ga zacel preiskovati. Toda mozakarja nisem in nisem mogel najti. Polgola zena je kricala name in skoraj sem ze odnehal, ko sem se ozrl proti balkonskom vratom in zagledal tipa,ki je samo se na konicah prstov bingljal z nasega balkona. Kako si drzne misliti, da se lahko skrije pred mano! Stekel sem na balkon in mu skakal po prstih, dokler ni padel. Zal pa je pristal v grmovju, ki je ublazilo njegov padec, in zatoni umrl. To me je se bolj razbesnelo, zato sem stekel noter, da bi zagrabil prvo, kar bi mi prislo pod roko, in to vrgel nanj. Po cudnem nakljucju je bilo prvo kar sem zagrabil nas hladilnik. Iztaknil sem vtikac iz vticnice, hladilnik porinil na balkon in ga potisnil cez ograjo. Padel je 25 nadstropij globoko in tipa zmeckal! Bil sem tako razburjen, da me je zadela kap in sem umrl."

Angel je mrzlicno razmisljal. Pravzaprav je mozakar res imel slab dan in slo je za zlocin iz strasti. Tako je slednjic rekel:
"Dobrodosel v nebeskem kraljestvu," in ga spustil noter.

Nekaj hipov kasneje je prisel pred vrata drug moski in tudi ta je moral opisati svoj dan. "Ne boste verjeli," je zacel "na balkonu svojega stanovanja v 26. Nadstropju sem telovadil, ko me je zaneslo in sem padel cez ograjo. Na sreco sem se s prsti ravno ujel za balkon pod mojim. Tedaj pa je iz stanovanja pridrvel neki norec, zacel preklinjati in mi skakati po prstih. Padel sem, a sem pristal v grmovju, zato nisem takoj umrl. Lezal sem tam v hudih bolecinah in gledal, kako je tisti norec na balkon pririnil hladilnik in ga vrgel name. Zmeckal me je in tako sem umrl."

Angel se je ob koncu zgodbe potihem zabaval, naglas pa je rekel:
Dobrodosel v nebeskem kraljestvu," in mozakarja spustil noter.

Cez nekaj trenutkov pride k vratom tretji mozakarin zacne pripovedovati svojo zgodbo. "Predstavljajte si tole: popolnoma gol sem sedel vhladilniku..."

Oznake:

nakracal samuelion ob 12:32, |

kraca: 0