petek, julij 22, 2005

smehoteka #38

Papež je prispel pred nebeška vrata. Sv.Peter ga pozdravi in vpraša po imenu.
"Jaz sem papež!"
"Papež,  Papež", mrmra Sv.Peter.
"Zelo mi je žal, toda s tem imenom nimam nikogar na spisku."
"Toda . . .  Jaz sem namestnik boga na zemlji!"
"Bog ima namestnika na zemlji ?", se vpraša Sv.Peter začuden.
"Smešno, a tega mi ni nikoli omenil."
Papež postane rdeč v obraz. "Jaz sem poglavar katoliške cerve!"
"Katoliške cerve . . . .  še nikoli slišal", reče Sv.Peter.
"Toda počakaj malo, vprašal bom šefa".
Sv.Peter gre in reče bogu:
"Ti, pred vrati je nekdo, ki trdi, da je Tvoj namestnik na zemlji. Ime mu je Papež. Ali ga poznas?"
"Ne", reče bog. "Ne poznam ga. Nic ne vem. Toda počakaj, vprašal bom Jezusa. Jeeeezus!"
Jezus pride in vprasa, "Ja oče, kaj je?"
Bog in Sv.Peter mu razlozita situacijo.
"Trenutek" reče  Jezus, pogledam si ga. Sem takoj nazaj:"
Deset minut pozneje je nazaj, smejoč in s solzami v očeh. "Ne more biti res", izjeclja.
"Se spomnita malega ribiškega društva katerega sem ustanovil pred 2000 leti?  Še vedno obstaja!"

Oznake:

nakracal samuelion ob 08:26, |

kraca: 2

Da best! Tole bi moral biti en kader v filmu "Life of Brian" (oz. Bwian) od Montyjev.
=}
ja bi pasalo