sobota, julij 23, 2005

smehoteka #39

Bil je že pozen večer in mož in žena sta legla v zakonsko posteljo k počitku. Žena se je pokrila do vratu z odejo, zaprla oči in začela dremati, mož pa si je na svoji strani prižgal nočno lučko in začel brati knjigo. Potem je bral, čez čas pa je prekinil branje. Stegnil se je preko do svoje žene. Z roko je segel pod odejo in pobožal ženo po njeni kosmati muci. Ampak pobožal jo je samo parkrat in potem je spet bral dalje.
Žena je vstala s postelje in se začela slačiti. Mož se je zmedel in vprašal začudeno:
"Ti je vroče ?"
Žena je odgovorila:
"Igral si se z mojo muco in jaz sem pomisllla, da je to predigra, uvod v nekaj še lepšega..."
Vraga, je odgovoril mož. Samo namočil sem prste, da sem lahko obrnil stran v knjigi.

Oznake:

nakracal samuelion ob 13:21, |

kraca: 0