ponedeljek, julij 25, 2005

definirani zvoki

hjum hljask hljump gljum tlja tlja
ampak se mi je vseeno zdelo, da je nekako takole
hjum hljump hjum hljump hjum hljump hjum hljump...

opozorilo: nadaljevanje ni za ljudi z slabim želodcem

zato sem odhitel z kislim nasmeškom proti kuhinji kjer se sedaj zadržujeta psa. sploh se ne premakneta od tam. kr čakata, da se ju usmili drug kot jaz. jaz nisem več dober. samo še kdaj pa kdaj za cartanje in ravsanje. aja nazaj k zvokom. da pretolmačim. prvi je zvok zadovoljnega boxerja, ki požre(dobesedno) še svoji izbranki ostale 3/4 porcije makaronov. drugi pa je pripravek za bruhanje, ki na koncu sledi v kašelj podoben zvok in kasneje v iznos vsebine. po večini je to svtlo rumene ali zelene barve, običajen prostor pa seveda preproga, če je predhodno nisi zaščitil z kakšnim navadnim cajtngom.

torej po domače povedano. mislil sem, da naš boxer Jago bruha, zato sem panično podiral vse prepreke na poti v kuhinjo. stranske oči so iskale primeren kos podloge. a bil je le false alarm. v bistvu se je le nesramno oblizoval.

Oznake:

nakracal samuelion ob 22:37, |

kraca: 1

Ja, to pa definitivno na plano pripelje spomine na en prekrasen kavč, ki po nekaj obiskih nekega psa ni bil več prekrasen... pa tudi kavč ne.